
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نشست مشترک مدیرعامل شرکت با مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با هدف هماهنگی برای اجرای طرحهای مدیریت بار صنایع داخل و خارج از شهرکهای صنعتی برگزار شد.
حمید ساعدپناه در این نشست با اشاره به برنامههای مدیریت مصرف برق در بخش صنعت اظهار داشت: براساس برنامه اعلامی، صنایع از شنبه ۲۶ اردیبهشت موظفاند در یک روز کاری هفته، مصرف برق خود را ۹۰ درصد کاهش دهند.
وی بر ضرورت همکاری صنایع برای عبور از دوره اوج مصرف برق تأکید کرد و افزود: تکمیل هوشمندسازی لوازم اندازهگیری مشترکان صنعتی، بهویژه صنایع دیماندی ولتاژ اولیه داخل شهرکهای صنعتی، باید با جدیت دنبال شود.
بررسی موانع اجرای طرحهای مدیریت بار
در ادامه این نشست، موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای طرحهای مدیریت بار صنایع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تقویت هماهنگی میان دستگاههای مرتبط برای اجرای مؤثر برنامهها تأکید شد.