پلمب دو انبار و کشف ۳۳ تن کالای اساسی احتکاری در جنوب سیستان وبلوچستان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 11:40
زاهدان - فرمانده انتظامی ویژه جنوب سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۳۳ تن کالای اساسی احتکار شده و پلمب دو انبار در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی جوکار گفت: در اجرای طرح‌های نظارتی و مبارزه با قاچاق، احتکار کالا، ماموران انتظامی ویژه جنوب استان ضربه موثری به محتکران و گرانفروشان وارد و بیش از ۳۳ تن کالای مایحتاج مردم را که توسط سودجویان احتکار شده بود، شناسایی و کشف کردند.

فرمانده انتظامی جنوب سیستان و بلوچستان افزود: کارکنان پلیس ویژه جنوب استان پس از اخذ مجوزهای لازم از دستگاه قضایی و ورود به دو انبار کالای اساسی مورد نیاز مردم مقدار بیش از ۱۵ تن روغن خوراکی، ۱۸ تن شکر و ۶۰۰ کیلو برنج خارجی احتکار شده را کشف کردند.

با اشاره به ارزش ۶۰ میلیارد ریالی کالاهای احتکار شده بیان کرد: در این رابطه دو انبار پلمپ و متخلفین پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند .

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.