۴۳۸ موتورسیکلت و ۲۲۹ خودروی بدون پلاک در ۲۴ ساعت توقیف شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 11:41
شهریار- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف ۶۶۷ دستگاه وسیله نقلیه فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دستکاری‌شده در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده صبح پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، از توقیف ۶۶۷ دستگاه وسیله نقلیه فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دستکاری‌شده در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی در ادامه اظهار داشت: طرح برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، دارای پلاک مخدوش و دستکاری‌شده در شهرستان‌های تابعه غرب استان تهران به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان این طرح، ۴۳۸ دستگاه موتورسیکلت و ۲۲۹ دستگاه خودروی فاقد پلاک یا با پلاک مخدوش توقیف و به پارکینگ منتقل شدند. همچنین ۴۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون شدند.

علیزاده تأکید کرد: برخورد قاطع با وسائط نقلیه فاقد پلاک، پلاک مخدوش و ناخوانا در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد و اجازه نمی‌دهیم تعداد اندکی راننده قانون‌گریز با رفتار هنجارشکن خود، نظم و امنیت ترافیکی معابر شهری را مختل کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.