ساماندهی افراد در معرض آسیب در منطقه ۶

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:07
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در سطح این منطقه خبر داد و گفت: گشت حامی منطقه با همکاری اداره آسیب‌های اجتماعی، خدماتی همچون غربالگری، اسکان و ارجاع افراد آسیب‌دیده را ارائه می‌دهد.

ساماندهی افراد در معرض آسیب در منطقه ۶به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  مهدی بصیری با اشاره به اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر تهران اظهار کرد: این طرح به‌صورت مستمر در منطقه ۶ توسط گشت حامی منطقه و اداره آسیب‌های اجتماعی در حال اجراست و هدف آن شناسایی، ساماندهی و ارائه خدمات حمایتی به افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیدگان اجتماعی است.
وی افزود: در جریان اجرای این طرح، نیرو‌های گشت حامی با حضور میدانی در سطح منطقه نسبت به شناسایی افراد آسیب‌دیده اقدام کرده و پس از انجام مراحل غربالگری، خدمات لازم از جمله اسکان موقت و ارجاع به مراکز تخصصی مرتبط به آنان ارائه می‌شود.
بصیری ادامه داد: این اقدامات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت از افراد نیازمند خدمات اجتماعی و ساماندهی وضعیت آنان در سطح منطقه انجام می‌شود و تلاش شده است تا خدمات به‌صورت مستمر و هدفمند ارائه شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ همچنین بر نقش شهروندان در شناسایی و اطلاع‌رسانی موارد آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده افراد نیازمند خدمات اجتماعی، موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط تیم‌های گشت حامی پیگیری و رسیدگی شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.