آغاز لیگ دسته اول فوتبال پس از دو ماه و نیم وقفه

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:07
هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال پس از وقفه طولانی امروز آغاز می‌شود.

آغاز لیگ دسته اول فوتبال پس از دو ماه و نیم وقفه
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵

نود ارومیه - شناورسازی قشم، ساعت ۱۶

شهرداری نوشهر - فرد البرز، ساعت ۱۶.۳۰

نیروی زمینی تهران - داماش گیلان، ساعت ۱۶.۳۰

مس کرمان - مس شهر بابک، ساعت ۱۶.۴۵

پارس جنوبی جم – هوادار تهران، ساعت ۱۷

پالایش نفت بندرعباس - نفت و گاز گچساران، ساعت ۱۷.۴۵

صنعت نفت آبادان - آریو اسلامشهر، ساعت ۱۸.۳۰

سایپا تهران - مس سونگون ورزقان، ساعت ۱۸.۳۰

جمعه ۲۵ اردیبهشت:

بعثت کرمانشاه- نساجی مازندران - ساعت ۱۶:۴۵ – ورزشگاه آزادی کرمانشاه

در جدول تیم‌های مس شهر بابک با ۴۷، نساجی مازندران با ۴۶ و صنعت نفت آبادان با ۴۱، سایپا با ۳۸ و پارس جنوبی با ۳۵ امتیاز در رده‌های اول تا پنجم قرار دارند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.