آغاز نشست دبیران شورای امنیت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:09
بیست‌ و یکمین نشست دبیران شوراهای امنیت کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای در بیشکک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست‌ویکمین نشست دبیران شوراهای امنیت کشورهای عضو سازمان همکاری های شانگهای در بیشکک پایتخت قرقیزستان آغاز شد.

علی باقری، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان که به بیشکک سفر کرده است، در این نشست شرکت می‌کند.

هدف از برگزاری این نشست، توسعه همکاری های کشورهای عضو در زمینه مبارزه با تروریسم و افراط‌گرایی، قاچاق غیرقانونی سلاح و مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم سازمان‌یافته عنوان شده است.

همچنین در این نشست درباره مسائل جاری امنیت منطقه‌ای هم بحث و تبادل نظر می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.