اعزام ۴۸۶ زائر زیارت‌اولی سیستان و بلوچستان به مشهد مقدس

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:11
زاهدان - معاون اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان از اعزام ۴۸۶ زائر زیارت‌اولی از هشت شهرستان استان به مشهد مقدس در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» در سال ۱۴۰۴ خبر داد.

عبدالرئوف نخعی به خبرنگار مهر از اعزام ۴۸۶ زائر زیارت‌اولی از هشت شهرستان استان به مشهد مقدس در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» در سال ۱۴۰۴ خبر داد.

معاون اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در سال گذشته به همت کانون تخصصی زیارت رضوی سیستان و بلوچستان، ۱۳ کاروان شامل سهمیه‌های عادی، مستبصرین و کاروان‌های مناسبتی در قالب طرح «مهر درخشان رضوی» به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

وی گفت: طرح «مهر درخشان رضوی» ویژه افرادی است که تاکنون فرصت تشرف به حرم مطهر رضوی را نداشته‌اند یا به دلیل مشکلات اقتصادی امکان سفر زیارتی برای آنان فراهم نبوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.