بیرانوند ۲ هزار دلار جریمه شد

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:22
کنفدراسیون فوتبال آسیا دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتور را به دلیل اخراج در دیدار مقابل شباب الاهلی امارات، یک جلسه محروم و به پرداخت ۲ هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

بیرانوند ۲ هزار دلار جریمه شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بیرانوند در دیدار تراکتور مقابل شباب الاهلی امارات در مرحله یک‌هشتم نهایی فوتبال لیگ نخبگان آسیا، با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج شد.

بر اساس رأی کمیته انضباطی و اخلاق AFC، این دروازه‌بان به یک جلسه محرومیت محکوم شده است؛ محرومیتی که همان محرومیت خودکار ناشی از دریافت کارت قرمز مستقیم محسوب می‌شود و به مسابقات بعدی تیمش منتقل خواهد شد.

همچنین کمیته انضباطی AFC علیرضا بیرانوند را به پرداخت ۲ هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرده است.

طبق اعلام AFC، این جریمه باید حداکثر ظرف ۳۰ روز پس از ابلاغ رسمی رأی پرداخت شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.