ضدانقلاب علیه رضا پهلوی: چرا ۱۸ دی فراخوان دادی؟

مشرق نیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:28
کاربران ضدانقلاب این پرسش را از پهلوی مطرح کردند که چرا با علم به عدم وجود ارتش خیالی گارد جاویدان و ناتوانی در شورش، فراخوان ۱۸ دی‌ماه را صادر کرد؟

سرویس سیاست مشرق - رضا پهلوی اخیرا در نشست politico ۲۰۲۶ مدعی شده که شورش خیابانی در ایران زمانی موفق خواهد بود که برای مقابله با نیروهای ضدشورش، از سوی سرویس‌های خارجی توانمندسازی‌ شده باشند.

او این اظهارات را پس از اشاره به ارتش خیالی خود در ایران مطرح کرد که مدعی شده بود صدها هزار نیروی نظامی در ایران به حمایت از او ریزش کرده‌اند و آماده دستور هستند؛ از این ارتش نه در ۱۸ دی و نه جنگ ۴۰ روزه اثری یافت نشد.

اکنون کاربران ضدانقلاب این پرسش را از پهلوی دارند که چرا با علم به عدم وجود چنین ارتش خیالی و ناتوانی در شورش، فراخوان ۱۸ دی‌ماه را صادر کرد؟ این کاربران پهلوی را مقصر اصلی فاجعه کودتا دی‌ماه ۱۴۰۴ می‌دانند.

ضدانقلاب علیه رضا پهلوی: چرا ۱۸ دی فراخوان دادی؟

ضدانقلاب علیه رضا پهلوی: چرا ۱۸ دی فراخوان دادی؟

ضدانقلاب علیه رضا پهلوی: چرا ۱۸ دی فراخوان دادی؟

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.