احتمال برگزاری تورنمنت چند جانبه به‌جای ادامه لیگ برتر فوتبال

مشرق نیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:44
سخنگوی فدراسیون فوتبال از احتمال تدارک یک تورنمنتی برای تعیین نمایندگان آسیایی ایران،به‌جای ادامه لیگ خبر داد.

به گزارش مشرق، امیرمهدی علوی درباره وضعیت انتخاب نمایندگان فوتبال ایران برای حضور در فصل آینده رقابت‌های آسیایی اظهار داشت: با کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در تماس هستیم تا فرصتی داده شود و ما هم تیم‌هایی را معرفی کنیم که قابلیت کسب سهمیه داریم. تصمیمی گرفته نشده و مدل کار در حال بررسی هیئت رئیسه سازمان لیگ است.

وی در مورد احتمال برگزاری یک تورنمنت چند جانبه برای انتخاب تیم‌های حاضر در فصل آینده مسابقات آسیایی گفت: این هم یکی از پیشنهادهاست. حیدر بهاروند، کشوری‌فرد و روشنک (رئیس، دبیر و رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ) در حال بررسی هستند و با هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم می‌گیرند. مقامات فدراسیون فوتبال دوست دارند فرایند کار در زمین طی شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جلسات در هیئت رئیسه سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری در حال انجام است، تصریح کرد: سازمان لیگ مصمم بود لیگ برتر را برگزار کند و روز هشت فروردین به باشگاه‌ها گفته شد که تمرینات را آغاز کنند. با این حال ۱۴ باشگاه گفتند که در لیگ برتر شرکت نمی‌کنیم و بازی‌های ما را سه بر صفر (به سود رقبا) کنید!

سازمان لیگ پیش‌تر اعلام کرده بود که دیدارهای باقیمانده از فصل ۰۵-۱۴۰۴ لیگ برتر فوتبال پس از جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار خواهد شد. هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز اخیراً گفت که سه تیم برتر مسابقات در جدول فعلی یعنی استقلال، تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.