دستگیری ۱۰ سارق طلا در مشهد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 12:49
مشهد- جانشین فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۱۰ سارق طلا از سه خانه مسکونی در مشهد خبر داد.

سردار جواد جهانشیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی علمی گزارش های مردمی به فوریت های پلیسی ۱۱۰ نشان داد در چند فقره، سرقت مقادیری طلا از ۳ خانه مسکونی صورت گرفته است.

جانشین فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در این رابطه مرحاه دیگری از طرح امنیت محله محور در موضوع بر خورد قاطعانه با عاملان این سرقت ها در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس اگاهی خراسان رضوی در عملیاتی گسترده وارد عمل شدند و با بررسی دقیق سرنخ های موجود در سه پرونده، متهمان را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.

جهانشیری افزود: در مرحله اول این عملیات با دستگیری ۶ متهم که به دو خانه مسکونی دستبرد زده بودند سرقت مقادیری طلا به ارزش ۴۰ میلیارد ریال رمزگشایی شد.

جانشین فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی در مرحله نهایی این عملیات ضربتی ۴ متهم که ۹۰۰ گرم‌طلا از خانه ای مسکونی سرقت کرده بودندرا نیز دستگیر کردند.

وی گفت: تحقیقات با هماهنگی تخصصی مرجع قضایی ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.