نحوه برگزاری امتحانات دبستانی‌ها در تهران اعلام شد

خبرآنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 13:31
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام اینکه امتحانات حضوری برای دانش‌آموزان دبستان منتفی است، گفت: برای امتحانات پایه‌های هفتم تا دهم هفته آینده تصمیم گرفته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، یوسف بهارلو، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: ارزشیابی نهایی حضوری برای دانش‌آموزان دبستان منتفی است و نمره نهایی بر اساس عملکرد مستمر کلاسی معلم و تأیید مدیر مدرسه اعلام می‌شود. 

ایلنا نوشت: بهارلو در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: برای پایه‌های هفتم، هشتم، نهم و دهم، کارگروه تخصصی روز شنبه تشکیل شده و تصمیم نهایی متعاقباً اعلام می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: پایه‌های یازدهم و دوازدهم نیز مشمول امتحانات نهایی کشوری هستند و نحوه برگزاری این امتحانات حتماً توسط وزارت آموزش و پرورش به صورت سراسری اطلاع‌رسانی خواهد شد و تابع تصمیمات ملی است.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.