گلستان وارد ناپایداری جوی شد؛بارش‌ها تا اواسط هفته آینده ادامه دارد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 13:44
گرگان-کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به تغییر الگوهای جوی در استان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه با وزش باد نسبتاً شدید، افزایش ابر و آغاز بارش‌های پراکنده، استان وارد دوره‌ای از ناپایداری شد.

ملیحه معقولی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش‌یابی، به‌تدریج از بعدازظهر روز گذشته چهارشنبه با تغییر جهت جریانات جوی، شاهد وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان بودیم که در نواحی مستعد با خیزش گرد و غبار همراه بود.

وی افزود: همزمان با این شرایط، افزایش ابر و وقوع بارش‌های پراکنده در مناطق مختلف استان پیش‌بینی می‌شود و این روند در روز پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

معقولی با اشاره به تشدید ناپایداری‌ها در برخی نقاط اظهار کرد: در برخی مناطق استان، بارش‌ها به‌صورت رگباری خواهد بود و احتمال بروز نوسانات جوی وجود دارد.

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: برای روز جمعه از میزان ناپایداری‌ها کاسته می‌شود، اما این شرایط پایدار نخواهد بود.

وی گفت: از روز شنبه بار دیگر استان تحت تأثیر سامانه بارشی جدیدی قرار می‌گیرد که تا اواسط هفته آینده به تناوب موجب افزایش ابر، بارندگی و وزش باد خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.