انفجار یک کارخانه‌ در شهرک صنعتی/ آمار مصدومان

خبرآنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 13:47
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع انفجار کارخانه‌ای در شهرک صنعتی آرادان خبر داد و گفت: پنج کارگر دچار مسمومیت ناشی از گاز کلر شدند.

به گزارش خبرآنلاین از ایلنا، حسین درخشان  از وقوع انفجار در کارخانه نیکان سیمی شهرک صنعتی آرادان پیش از ظهر پنجشنبه خبر داد و بیان کرد: بلافاصله تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه آرادان و ده نمک در این عملیات حضور داشت، اضافه کرد: بررسی‌ها حاکی از مصدومیت پنج کارگر این شهرک صنعتی صید آباد بر اثر مسمومیت  گاز کلر در این شرکت بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با اشاره به اینکه این افراد از درون واحد صنعتی نجات داده شدند، افزود: پس از انجام اقدامات اولیه این مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.