پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بهسازی محور قلندر در ایلام

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 13:56
ایلام - استاندار ایلام از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه بهسازی محور قلندر در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی ظهر پنجشنبه به همراه حیدر دشتی‌پور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، از عملیات بازگشایی، تعریض و بهسازی جاده قلندر بازدید و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

وی بیان کرد: محور قلندر به عنوان یکی از مسیرهای ارتباطی مهم استان، نقش قابل توجهی در اتصال شهرستان‌های سیروان و چرداول به مرکز استان ایلام دارد و سال‌ها به دلیل فرسودگی و مشکلات زیرساختی با محدودیت‌هایی مواجه بود.

کرمی ادامه داد: بر اساس اعلام مسئولان، عملیات بهسازی این مسیر در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی حدود ۸۰ درصد رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری به بهره‌برداری برسد.

استاندار ایلام در جریان این بازدید بر تسریع روند اجرای پروژه‌های راهسازی و توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای استان تأکید کرد و تکمیل این محور را در بهبود دسترسی و افزایش ایمنی تردد در منطقه مؤثر دانست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.