
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام قهرمانی تیم فوتسال بانوان باشگاه استقلال در مراسمی در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، برگزار شد و بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال جام قهرمانی خود را دریافت کردند.
تیم فوتسال بانوان استقلال در شرایطی قهرمان لیگ برتر شد که فصل به دلیل شرایط کشور و توقف مسابقات، به شکل معمول در زمین به پایان نرسید. لیگ تا هفته نوزدهم برگزار شده بود، اما سه هفته پایانی برگزار نشد.
در این میان، رأی کمیته انضباطی درباره دیدار نیمهتمام هیئت فوتبال خراسان رضوی و استقلال، پیروزی را برای آبیها ثبت کرد و با توجه به اختلاف ۹ امتیازی استقلال در صدر جدول، تفاضل گل بهتر و برتری در دیدارهای رودررو برابر تیمهای دوم و سوم، قهرمانی این تیم قطعی شد.
سازمان لیگ نیز اعلام کرد بازیهای باقیمانده برگزار نمیشود و تیمی هم سقوط نخواهد کرد؛ به این ترتیب استقلال پس از یک فصل مقتدرانه، در شرایطی خاص و با تصمیم رسمی مراجع فوتسال، جام قهرمانی را به دست آورد.