مدیریت بحران وزارت نفت در جنگ تحمیلی سوم

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 14:07
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط جنگی توزیع سوخت برای هر کشوری ممکن است با چالش‌هایی مواجه شود و حتی بحران ایجاد کند، اما وزارت نفت با مدیریت این موضوع از کمبود سوخت و ایجاد بحران جلوگیری کرد.

*** مدیریت بحران وزارت نفت در جنگ تحمیلی سوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،جهانبخش قلاوند ضمن قدردانی از مجموعه وزارت نفت در تأمین سوخت مورد نیاز مردم در دوران جنگ تحمیلی سوم بیان کرد: صنعت نفت در صف مقدم درآمدزایی برای کشور ایستاده است و در انجام این ماموریت بار سنگینی به دوش دارد.

وی ادامه داد: درایت وزارت نفت سبب شد در ایام جنگ تولید و صادرات نفت و تامین و توزیع سوخت مایع و گاز در سطح کشور به‌خوبی مدیریت شود.

وی افزود: در شرایط جنگی توزیع سوخت برای هر کشوری ممکن است با چالش‌هایی مواجه شود و حتی بحران ایجاد کند، اما وزارت نفت با مدیریت این موضوع از کمبود سوخت و ایجاد بحران جلوگیری کرد.

نماینده اندیمشک در مجلس تصریح کرد: بدون شک مجلس در بحث بازسازی تأسیسات آسیب‌دیده نفتی در کنار وزارت نفت خواهد بود و هر کمکی بتواند در این زمینه انجام خواهد داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.