عراقچی با نخست وزیر هند دیدار و گفتگو کرد  

الف پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 14:49
وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو بریکس، با نخست وزیر هند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مهر، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان با نارندرا مودی، نخست وزیر هند در حاشیه اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو بریکس دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است، صبح امروز نشست وزرای خارجه کشورهای عضو بریکس آغاز شد.

جمهوری اسلامی ایران،‌ برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، مصر، اتیوپی، امارات متحده عربی و اندونزی ۱۰ عضو گروه بریکس را تشکیل می‌دهند. این گروه همچنین دسته جدیدی با عنوان شریک را برای کشورهای علاقه‌مند به همکاری ایجاد کرده است.

این نشست مقدمه‌ای بر هجدهمین اجلاس بریکس است که قرار است در ماه سپتامبر در دهلی نو برگزار شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.