روسیه: ایران باوجود تجاوز نظامی آمریکا قدرتمند است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 14:50
یک مقام ارشد امنیتی روسیه اعلام کرد که باوجود تجاوز نظامی آمریکا و (رژیم) اسرائیل به خاک ایران، تهران همچنان از توان نظامی بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ریانووستی، سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد: آمریکا و اسرائیل نتوانستند در ایران به پیروزی آسانی که روی آن حساب باز کرده بودند، دست پیدا کنند و تهران همچنان از توان نظامی قابل‌توجهی برخوردار است.

وی افزود: روسیه همچنان به ارائه پیشنهادات خود برای پایان مسالمت‌آمیز درگیری در اوکراین ادامه می‌دهد.

این مقام روس گفت: اگر حل‌وفصل دیپلماتیک درگیری اوکراین ممکن نشود، روسیه امکانات لازم را برای پایان دادن به آن از طریق نظامی-فنی در اختیار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.