سرگئی ناریشکین، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) گفت: آمریکا و اسرائیل در ایران به پیروزی دست نیافتند، تهران هنوز پتانسیل نظامی بسیار قوی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش نامهنیوز، اسپوتنیک به نقل از ناریشکین گفت: «واشنگتن و تلآویو انتظار پیروزی نسبتاً آسانی را داشتند، اما این اتفاق نیفتاد. مردم ایران، دولت و نیروهای مسلح ایران شجاعت و پشتکار نشان دادهاند. ایران هنوز پتانسیل نظامی بسیار قوی دارد.»
این مقام رسمی روس گفت که هیچ پایانی برای درگیری نظامی پیرامون ایران متصور نیست.
وی پیش بینی کرد که تشدید جدید تنشها محتمل است.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.