توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق با چاشنی رب در سربیشه

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 14:56
بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از کشف ۹۰۰ لیتر فرآورده های نفتی قاچاق زیر بار قوطی رب در بازرسی از یک دستگاه کامیون ولوو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ صالحی، فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه اظهار داشت :مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو مشکوک شدند که جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی، دربازرسی از این کامیون، ۹۰۰ لیتر فرآورده های نفتی قاچاق زیر بار قوطی رب کشف کردند که در این رابطه خودرو توقیف و یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی بیان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی و موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و یا از طریق پیامک با سامانه 11056 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.