ادامه فعالیت های عمرانی برای رفع ترافیک در بزرگراه شهید همت

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 15:17
فعالیت های عمرانی برای رفع گلوگاه ترافیکی بزرگراه شهید همت در تقاطع با خیابان ولیعصر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، طرح تعریض پل ولیعصر در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت با هدف بهبود ترافیک و افزایش ظرفیت عبوری، در حال انجام است.
پایش جریان عبوری بزرگراه شهید همت، حاکی از ازدحام در برخی مقاطع این بزرگراه ۱۸ کیلومتری شرقی-غربی پایتخت است. یکی از مقاطع پر ترافیک، محدوده پل خیابان ولیعصر در مرز مناطق ۳ و ۶ شهرداری تهران است.
مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران دراین باره  گفت: تداخل جریان خروجی خیابان توانیر با ترافیک غرب به شرق بزرگراه شهید همت و تقاضای تغییر خطوط عبوری جهت دسترسی به خیابان گاندی، منجر به کاهش سرعت عبوری در این محدوده از بزرگراه شهید همت می‌شود.
وی ادامه داد: بدین جهت پروژه تعریض پل خیابان ولیعصر از اسفندماه سال ۱۴۰۳ با هدف افزایش ظرفیت عبوری در لاین جنوبی بزرگراه شهید همت آغاز شد. پل جدید به طول ۶۵ متر با عرض ۹٫۵ متر طراحی شده و برای اجرای آن ۸ عدد شمع ستون و ۱۲ عدد تیر پیش‌ساخته بتنی در نظر گرفته شده است که دو خط عبوری جدید به این بخش از بزرگراه شهید همت اضافه خواهد کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.