مشکل بزرگ تراکتور؛ ستاره‌ها جدا می‌شوند

خبرورزشی پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 16:31
ممکن است چند ستاره تراکتور برای فصل بعد از این تیم جدا شوند.

تراکتور طی یکی دو فصل اخیر جزو بهترین تیم های ایران بود و تیم پر ستاره ای وارد بازی ها کرد. جذب ستاره های مختلف داخلی و خارجی باکیفیت باعث شد تا این تیم فصل قبل به راحتی قهرمان شود و در این فصل هم در رده دوم قرار بگیرد. وضعیت ادامه لیگ مشخص نیست‌ ولی احتمالا تراکتور یکی از نماینده های ایران در لیگ نخبگان فصل بعد خواهد بود.

با این حال تراکتور برای نقل و انتقالات تابستانی دچار مشکل خواهد بود. جدا از اینکه ممکن است بعضی از خارجی های این تیم به ایران برنگردند، ممکن است چند ستاره ایرانی این تیم که ملی پوش هم هستند، در مسیر جدایی قرار بگیرند. ستاره هایی مثل هاشم نژاد و حسین زاده پیشنهاد خارجی دارند و ممکن است لژیونر شوند. همین موضوع روی عملکرد تراکتور در فصل بعد تاثیر خواهد گذاشت و البته مدیران این باشگاه کار سختی برای بستن تیمی قدرتمند و باکیفیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: فعلا صلاح تیم ملی رفتن به آمریکا و حضور در جام جهانی است/ امنیت را شل می‌گیرند تا اذیت شویم/ اگر به یکی ویزا ندادند، کلا نروید!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.