در حاشیه نشست بریکس گفت: وزیر امور خارجه با همتای برزیلی خود دیدار و درباره مهمترین موضوعات دوجانبه و بینالمللی به گفتوگو پرداخت. «سیدعباس عراقچی» وزیر امور خارجه که به منظور حضور در نشست وزیران امور خارجه گروه بریکس در هند به سر میبرد امروز پنجشنبه 24 اردیبهشت با «مائورو وییرا» وزیر امور خارجه برزیل دیدار و گفتوگو کرد. در این دیدار موضوعات دوجانبه، جنگ در غرب آسیا و تحولات بینالمللی مورد بحث و تبادلنظر طرفین قرار گرفت. وزیر امور خارجه شامگاه روز گذشته به منظور شرکت در نشست وزرای امور خارجه گروه بریکس وارد دهلینو پایتخت هند شد. این نشست روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار میشود. عراقچی پیش از دیدار با همتای برزیلی خود در سخنرانی خود در نشست اعضای بریکس بر گسترش چندجانبه گرایی در جهان تاکید کرد./ایرنا
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.