نانوایی‌های متخلف پلمپ می‌شوند

پارس نیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 16:49
معاون اقتصادی استانداری تهران: نانوایی‌هایی که مرتکب گران‌فروشی شوند پلمپ خواهند شد

به گزارش پارس نیوز حجت‌الله عسگری معاون اقتصادی استانداری تهران در جریان بازرسی از برخی صنوف سطح شهر تهران با بیان اینکه پیش از این بازه زمانی تعیین شده برای پلمپ واحد‌های متخلف به اتمام رسیده بود، گفت: این مجوز در حال حاضر برای پلمپ واحد‌های متخلف دریافت شده است.

وی افزود: متاسفانه در حوزه نانوایی‌های بربری و سنگک تخلفات گران فروشی زیادی وجود دارد. در نمونه‌ای که امروز مورد بازرسی قرار گرفت نان بربری ساده را به سه برابر قیمت عرضه می‌کردند. نتیجه این مسئله گران فروشی حدود 300 میلیون تومانی این واحد در هر ماه است.

عسگری با اشاره به اینکه در عین حال واحد نانوایی اجاره داده شده بود که خود این مورد نیز تخلف است، گفت: واحد برای جبران هزینه اجاره و سود بیشتر دست به گران‌فروشی می‌زند.

 

منبع خبر "پارس نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.