عراقچی و لاوروف با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند

مشرق نیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 17:11
وزرای امور خارجه ایران و روسیه، در حاشیه نشست وزرای خارجه بریکس با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مشرق، سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور حضور در نشست وزیران امور خارجه گروه بریکس در هند به سر می‌برد، امروز (پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه) با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.

گفتنی است، صبح امروز نشست وزرای خارجه کشورهای عضو بریکس آغاز شد. این نشست مقدمه‌ای بر هجدهمین اجلاس بریکس است که قرار است در ماه سپتامبر در دهلی نو برگزار شود.

جمهوری اسلامی ایران،‌ برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، مصر، اتیوپی، امارات متحده عربی و اندونزی ۱۰ عضو گروه بریکس را تشکیل می‌دهند. این گروه همچنین دسته جدیدی با عنوان شریک را برای کشورهای علاقه‌مند به همکاری ایجاد کرده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.