وزیر دفاع پاکستان: نتانیاهو مایه شرمساری بشریت است  

الف پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 17:22
وزیر دفاع پاکستان نتانیاهو را هیولا و مایه شرمساری بشریت خواند.

به گزارش ایسنا، «خواجه محمد آصف» در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر نقش شبکه‌های اجتماعی پاکستان در گسترش احساسات ضد اسرائیلی میان مردم آمریکا گفت: ببینید چه کسی حرف می‌زند! هیولایی که تجاوز به زندانیان فلسطینی - زنان، مردان و کودکان - توسط سربازان اسرائیلی، زندانبانان و سگ‌ها را تشویق و ترویج می‌کند.

وی افزود: سر بشریت از شرم پایین است.

خواجه آصف  پیش از این نیز رژیم صهیونیستی را یک منبع شر و نفرین برای بشریت دانسته و دعا کرد«افرادی که این غده سرطانی را در سرزمین فلسطین ایجاد کردند، در جهنم بسوزند.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.