انتقاد ضرغامی از مأموریت اینترنتی عارف/ تغییر مدل حکمرانی لازم است

اقتصادنیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 17:41
اقتصادنیوز: عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما به ماموریت رئیس جمهور به معاون اولش درباره اینترنت واکنش نشان دادو از این اقدام پزشکیان انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، عزت الله ضرغامی در حساب کاربری اش در ایکس نوشت:

 «حکم رئیس جمهور به آقای عارف، برای ستاد ویژه ساماندهی و راهبری فضای مجازی کشور نوعی موازی‌کاری و تداخل در وظایف شورای‌عالی فضای مجازی است. معتقدم این ستاد، همان مشکلات شورایعالی را خواهد داشت. تحول‌ و‌ بازآرایی در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌‌سازی باید به صورت ریشه‌ای‌ و با تغییر مدل‌حکمرانی در فضای‌ مجازی باشد.»

photo_2026-05-14_17-07-29

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.