آغاز محلول پاشی ضد آفت سفیدبالک

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 18:07
معاون فضای سبز سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: پس از شناسایی آفت سفیدبالک، بلافاصله عملیات مبارزه و محلول‌پاشی آغاز شد.

آغاز محلول پاشی ضد آفت سفیدبالکبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حسن کلیدری با بیان اینکه ابتدا یک یا دو منطقه مورد رصد قرار گرفت و پس از شناسایی آفت سفیدبالک، بلافاصله عملیات مبارزه و محلول‌پاشی آغاز شد، افزود: با توجه به بارندگی‌ها و وزش باد طی روز‌های اخیر، این اقدامات به صورت موقت متوقف شد.
کلیدری گفت:  در حال حاضر نیز گزارشی مبنی بر وجود سفیدبالک دریافت نشده است، اما به محض دریافت گزارش جدید، کنترل آفت دوباره آغاز خواهد شد.
معاون فضای سبز سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران ادامه داد: آفات و بیماری‌های گیاهی جزو بخش‌های جدانشدنی فعالیت در حوزه فضای سبز هستند و کنترل آنها به صورت کاملاً مدیریت شده انجام می‌شود. تمامی کلینیک‌های مناطق نیز نسبت به این موضوع حساسیت دارند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.