پیراهن تیم‌ملی را عمدی زشت می‌دوزند! / کاربران خبرآنلاین نظر داده‌اند

خبرآنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 19:09
کاربران در فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی به طراحی لباس تیم‌ملی از خودشان نشان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب  گذشته در حالی از لباس تیم ملی ایران رونمایی شد که این لباس، واکنش متفاوت هواداران فوتبال را به همراه داشت.

در یک نظر سنجی از کاربران خبرآنلاین در خواست شده بود تا نظرات خودشان درباره این پیراهن را اعلام کنند.

کاربری به نام کوروش نوشته است: فکر کنم تعمدی اینقدر افتضاح و چرکه این لباس. به درد لباس تیم محله هم نمی خوره واقعا. خجالت آوره. قطعا تعمدی افنضاح در اوردن...

کاربری به نام محمدزاد نوشته: از این بدتر و بی مزه تر نمیشه. خدایا ذره ای ذوق ندارند

کاربری هم به نام علی نوشته: بی روح، کسل کننده و تکراری، حداقل میشد از نمادهای پرمفهوم جدیدی مثل مدرسه میناب،ناو دنا، شاهد ۱۳۶، تنگه هرمز و خلیج فارس و... استفاده کرد. انگار فقط پرینترشون رو عوض کردن عکس یوز پر رنگتر چاپ شده😞😩

برای شرکت در نظرخواهی و دیدن همه کامنت ها اینجا را کلیک کنید.

 251 251

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.