عراقچی با نخست وزیر هند دیدار و گفتگو کرد

مشرق نیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 19:51
سید عباس عراقچی که برای شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو بریکس به دهلی‌نو سفر کرده است، در حاشیه نشست با مودی نخست وزیر هند گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، سید عباس عراقچی که برای شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو بریکس به دهلی‌نو سفر کرده است، در حاشیه نشست با مودی نخست وزیر هند گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو با اشاره به روابط تاریخی و دوستانه تهران ‌ دهلی نو، مبادرت به تشریح آخرین وضعیت فعلی جنگ و پیامدهای ناشی از آن نمود.

ناراندا مودی نخست وزیر هند نیز در این گفتگو ضمن تاکید بر اهمیت حفظ مناسبات دوکشور، ثبات و امنیت منطقه رامورد اشاره قرار داده، آمادگی هند برای کمک به استقرار امنیت پر منطقه را تاکید کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.