پیروزی سنگ آهن بافق در لیگ برتر هندبال بانوان

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 19:52
نخستین دیدار هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان با پیروزی سنگ آهن بافق برابر آذرخش هرمزگان همراه بود.

برد سنگ آهن بافق در لیگ برتر هندبال بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، آغاز شد و در نخستین دیدار این هفته سنگ آهن بافق به مصاف آذرخش هرمزگان رفت. 

بافقی‌ها که برای زنده ماندن امید‌های قهرمانی، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نداشتند در همان نیمه اول مسابقه با ارائه نمایشی بهتر توانستند پیروز از زمین خارج شوند و با ادامه روند خوب خود در نیمه دوم در نهایت این بازی را با نتیجه ۴۲-۲۵ به سود خود به پایان بردند.

به این ترتیب کار سنگ آهن بافق با ۲۶ امتیاز در این دوره از مسابقات لیگ برتر به اتمام رسید و تلاش‌های آذرخش نیز برای کسب امتیاز در این رقابت‌ها بی‌نتیجه ماند.

سایر دیدار‌های هفته چهاردهم فردا برگزار می‌شود و همه نگاه‌ها به بازی سپاهان اصفهان و استقلال تهران خواهد بود؛ جایی که در صورت برتری سپاهان، این تیم اصفهانی سکوی قهرمانی را از آن خود می‌کند.

نتایج و برنامه کامل دیدار‌های هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال بانوان به شرح زیر است:

پنجشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۵

سنگ آهن بافق ۴۲-۲۵ آذرخش هرمزگان

جمعه - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵

زاگرس جنوبی کازرون - کسری گرمدره البرز / ساعت ۰۹:۰۰

نفت و گاز گچساران - نامی‌نو اصفهان / ساعت ۱۰:۴۵

سپاهان اصفهان - استقلال تهران / ساعت ۱۲:۳۰

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.