ارتباط مخابراتی منطقه گردشگری بام خرم‌آباد برقرار شد

خبرآنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 20:05
مدیر مخابرات لرستان گفت :  ارتباط مخابراتی منطقه بام خرم‌آباد پس از آسیب دیدگی کابل فیبر نوری به دلیل عملیات عمرانی، با تلاش تیم فنی و اصلاح مسیر به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، نبی اله شمسی فر گفت: اختلال اخیر در منطقه بام خرم‌آباد به دلیل آسیب دیدگی کابل فیبر نوری ناشی از عملیات عمرانی ایجاد شد. این منطقه که در قلب شهر واقع شده و یکی از منحصر به فردترین مناطق گردشگری خرم‌آباد است، اهمیت زیادی برای پایداری ارتباطات دارد.

شمسی‌فر تاکید کرد: با تلاش بی‌وقفه همکاران معاونت شبکه و اداره پشتیبانی و نگهداری شبکه دسترسی، مسیر کابل آسیب‌دیده به طول ۳۰۰ متر در دو مرحله اصلاح شد و ارتباط منطقه در کمترین زمان ممکن به حالت عادی بازگشت.

مدیر مخابرات لرستان افزود: حفظ ارتباط پایدار در این منطقه برای ارائه خدمات به مردم و گردشگران حیاتی است. از همه درخواست داریم در انجام عملیات عمرانی همکاری لازم با مخابرات داشته باشند تا از آسیب به کابل‌ها و اختلال در خدمات جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.