استعفای او پس از انتشار گزارشی از روزنامه «واشنگتن اگزمینر» درباره ادعاهای مربوط به رفتار غیراخلاقی او در دوران فعالیتش بهعنوان مامور فدرال صورت گرفت؛ موضوعی که سه منبع آگاه آن را تایید کردهاند.
«مایکل بنکس» رئیس گشت مرزی ایالات متحده، روز پنجشنبه در نامهای به کارکنان اعلام کرد که از سمت خود بازنشسته میشود.
به گزارش ایسنا، استعفای او پس از انتشار گزارشی از روزنامه «واشنگتن اگزمینر» درباره ادعاهای مربوط به رفتار غیراخلاقی او در دوران فعالیتش بهعنوان مامور فدرال صورت گرفت؛ موضوعی که سه منبع آگاه آن را تایید کردهاند.
بنکس در نامه خود نوشت: «پس از بیش از ۳۷ سال خدمت عمومی به مردم ایالات متحده آمریکا، زمان آن رسیده که بازنشسته شوم و به خانهام در تگزاس بازگردم تا بر خانواده و مزرعهام تمرکز کنم.»
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.