تحویل جدیدترین تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های دولتی فارس

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 20:48
شیراز-،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از تامین و تحویل گسترده تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه در ایام جنگ رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین نیاکان با اشاره به اهمیت ویژه تجهیزات پزشکی در چرخه ارائه خدمات درمانی، گفت: یکی از مهم‌ترین ارکان استمرار و ارتقای خدمات سلامت، تامین تجهیزات پزشکی و زیرساخت‌های لازم است؛ موضوعی که با تلاش و هم‌افزایی واحدهای مختلف دانشگاه، به‌ویژه با حمایت‌های رئیس و معاون توسعه دانشگاه و تلاش همکاران مدیریت تجهیزات پزشکی معاونت درمان، در ایام جنگ رمضان به‌صورت مطلوب محقق شد.

وی افزود: در مدت زمان جنگ رمضان، ۴۷۸ دستگاه تجهیزات پزشکی به ارزش بالغ بر ۲۶۲۰ میلیارد ریال به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه تحویل داده شد تا روند خدمت‌رسانی درمانی با کمترین اختلال و بیشترین آمادگی ادامه یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر نقش حیاتی تجهیزات پزشکی در چرخه ارائه خدمات درمانی تصریح کرد: تجهیزات پزشکی از ملزومات اصلی نظام درمان به شمار می‌رود و تامین به‌موقع آن‌ها نقش مستقیمی در ارتقای کیفیت خدمات، افزایش توان پاسخگویی مراکز درمانی و پشتیبانی از درمان بیماران دارد.

به گفته نیاکان، این اقدام در شرایط خاص ایام جنگ رمضان، نتیجه هماهنگی، برنامه‌ریزی و تلاش مستمر مجموعه‌های مختلف دانشگاه بوده و نشان‌دهنده عزم جدی برای حفظ تداوم خدمات سلامت به مردم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.