لیگ یک فوتبال؛ مس شهربابک صدرنشین ماند

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 21:02
مس شهر بابک با برتری برابر مس کرمان در هفته بیست‌وچهارم لیگ یک، ۵۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

لیگ یک فوتبال؛ مس شهربابک صدرنشین ماند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ یک و در مهم‌ترین بازی، مس شهر بابک با یک گل از مس کرمان گذشت و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

مصاف نیروی زمینی با داماش گیلان که قرار بود امروز برگزار شود به دلیل عدم حضور نماینده گیلان لغو شد. پرونده این بازی علاوه بر ارجاع به کمیته انضباطی، به کمیته اخلاق و حراست فدراسیون فوتبال هم ارسال می‌شود.

آخرین دیدار این هفته از رقابت‌ها فردا (جمعه) میان بعثت کرمانشاه و نساجی مازندران برگزار می‌شود. تا پیش از این بازی، مس شهر بابک با ۵۰ امتیاز صدرنشین است، نساجی با ۴۶ امتیاز در رتبه دوم و صنعت نفت آبادان با ۴۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

نتایج بازی‌های امروز:

نود ارومیه یک - صفر شناورسازی قشم

شهرداری نوشهر صفر - صفر فرد البرز

مس کرمان صفر - یک مس شهر بابک

پالایش نفت بندرعباس یک - یک نفت و گاز گچساران

پارس جنوبی جم صفر - صفر هوادار

صنعت نفت آبادان صفر - صفر آریو اسلامشهر

سایپا صفر - صفر مس سونگون

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.