گام بلند مس شهربابک برای قهرمانی لیگ یک

مشرق نیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 22:15
چندین دیدار از هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان برگزار شد.

به گزارش مشرق، در پایان بازی‌های روز نخست از هفته بیست‌ وذچهارم لیگ دسته اول فوتبال، مس شهر بابک با کسب یک پیروزی ارزشمند برابر مس کرمان توانست امتیازهای خود را به عدد ۵۰ برساند و همچنان جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

همچنین مسابقه نیروی زمینی و داماش گیلان قرار بود امروز برگزار شود اما به علت حاضر نشدن تیم گیلانی، این بازی انجام نشد.

این هفته فردا با برگزاری آخرین مسابقه میان بعثت کرمانشاه و نساجی مازندران به پایان می‌رسد.

نتایج کامل دیدارهای امروز به شرح زیر است:

- نود ارومیه یک - شناورسازی قشم صفر

- شهرداری نوشهر صفر - فرد البرز صفر

- مس کرمان صفر - مس شهر بابک یک

- پالایش نفت بندرعباس یک - نفت و گاز گچساران یک

- پارس جنوبی جم صفر - هوادار صفر

- صنعت نفت آبادان صفر - آریو اسلامشهر صفر

- سایپا صفر - مس سونگون صفر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.