توضیحات عراقچی درباره پاسخ قاطعش به اماراتی‌ها +فیلم

اقتصادنیوز پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 22:26
اقتصادنیوز: عراقچی گفت: امارات در این جنگ در کنار آمریکا و اسرائیل ایستاد. من گفتم که ما نمی‌خواستیم برای حفظ وحدت و انسجام بریکس وارد این مباحث شویم، اما چون نماینده امارات این موضوعات را مطرح کرد، ناچار شدیم واقعیت‌ها را برای جامعه بین‌المللی بازگو کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ، عباس عراقچی درباره پاسخش به اماراتی ها در نشست بریکس گفت: برای همه حاضران در جلسه عجیب بود که نماینده امارات هیچ مسئله‌ای نداشت جز پرداختن به موضوع جنگ و پاسخ‌هایی که ایران به آمریکا در خاک آن کشور داده بود.

وزیر امور خارجه افزود: این موضوع واقعاً تأسف‌آور بود و من ناچار شدم در آنجا برای اعضای جلسه و کشورهای حاضر در بریکس به‌طور کامل توضیح بدهم که ما معمولاً این مسائل را مطرح نمی‌کنیم، اما بالاخره هر چیزی حدی دارد.

وی ادامه داد: امارات در این جنگ در کنار آمریکا و اسرائیل ایستاد. من گفتم که ما نمی‌خواستیم برای حفظ وحدت و انسجام بریکس وارد این مباحث شویم، اما چون نماینده امارات این موضوعات را مطرح کرد، ناچار شدیم واقعیت‌ها را برای جامعه بین‌المللی بازگو کنیم.

عراقچی بیان کرد: در نهایت هم به نماینده امارات توصیه کردم که رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌توانند برای آن‌ها امنیت به ارمغان بیاورند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.