فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله: با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم؛ در حال تبادل پیام هستیم/ مردم باید بیش از این در جریان جزئیات مذاکرات قرار بگیرند

خبرآنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 22:32
سردار جعفری گفت: آمریکا چاره‌ای غیر از پذیرش خواسته‌های ما ندارد و در غیر این صورت باید به جنگ برگردد. قطعا خسارت جنگ برای آمریکا و متحدان منطقی او خیلی بیشتر از ما است. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار محمدعلی جعفری، فرمانده کل اسبق سپاه با تاکید بر اینکه «ما الان در حال مذاکره با دشمن نیستیم» گفت: ما تبادل پیام می‌کنیم و اگر تعهد دهند تازه وارد مذاکره می‌شویم.

به روایت تسنیم، وی تاکید کرد: مسئله هسته‌ای و تنگه هرمز بهانه است و به محض اینکه این‌ها را به دست آورند سراغ اهداف بعدی خواهند رفت.

سردار جعفری گفت: آمریکا چاره‌ای غیر از پذیرش خواسته‌های ما ندارد و در غیر این صورت باید به جنگ برگردد. قطعا خسارت جنگ برای آمریکا و متحدان منطقی او خیلی بیشتر از ما است. 

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه‌الله  همچین گفت: ترامپ از متن‌های ارسالی توسط تیم مذاکره‌کننده ایران خوشش نمی‌آید، اما راه بهتری از پذیرش شروط ایران هم ندارد.

سردار جعفری افزود: همه مسئولان عالی کشور در تبعیت کامل از مقام معظم رهبری هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید بیش از این در جریان جزئیات مذاکرات قرار بگیرند.

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.