هشدار موهبتی نسبت به هزینه‌های نظام سلامت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 22:41
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، در خصوص تأخیر در پرداخت مطالبات کارکنان حوزه بهداشت و درمان، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، طاهر موهبتی، با تأکید بر اهمیت انضباط مالی در حوزه سلامت، گفت: در شرایط فعلی کشور، تغییر رفتارهای مدیریتی به‌ ویژه در حوزه مدیریت منابع و مصارف، یک ضرورت جدی است و تمامی منابع موجود باید با دقت، اولویت‌بندی و مدیریت صحیح هزینه شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مالی موجود در نظام سلامت، افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل تأخیر در پرداخت مطالبات کارکنان حوزه بهداشت و درمان، تأخیر در پرداخت سازمان‌های بیمه‌گر است که این موضوع بر روند تأمین منابع مالی تأثیرگذار است.

موهبتی، تکریم نیروی انسانی را یکی از الزامات اساسی نظام سلامت دانست و گفت: در کنار تلاش برای تأمین حداقل‌های معیشتی کارکنان، توجه به شأن، کرامت و تکریم نیروی انسانی نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.