روایت عراقچی از پاسخ قاطعش به مقام اماراتی در نشست بریکس

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 23:02
وزیر امور خارجه در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در این خصوص با بیان اینکه امارات در تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در کنار متجاوزان ایستاد گفت: به نماینده امارات توصیه کردم که رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌توانند برای آن‌ها امنیت به ارمغان بیاورند.

روایت عراقچی از پاسخ قاطعش به مقام اماراتی در نشست بریکس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آقای عراقچی در حاشیه نشست بریکس در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره پاسخ قاطعش به اتهام مقام اماراتی علیه کشورمان در نشست امروز در دهلی نو گفت: برای حاضران در جلسه، عجیب بود که نماینده امارات، هیچ مسئله‌ای نداشت جز پرداختن به موضوع جنگ و پاسخ‌هایی که ایران به آمریکا در خاک آن کشور داده بود.

رئیس دستگاه سیاست خارجی تصریح کرد: این موضوع، واقعاً تأسف‌آور بود و من ناچار شدم در آن جا برای اعضای جلسه و کشورهای حاضر در بریکس به‌طور کامل توضیح دهم که ما معمولاً این مسائل را مطرح نمی‌کنیم، اما بالاخره هر چیزی حدی دارد.

آقای عراقچی اظهار داشت: من گفتم که ما نمی‌خواستیم برای حفظ وحدت و انسجام بریکس، وارد این مباحث شویم، اما چون نماینده امارات این موضوع ها را مطرح کرد، ناچار شدیم واقعیت‌ها را برای جامعه بین‌المللی بازگو کنیم.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه امارات در تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران در کنار متجاوزان ایستاد گفت: به نماینده امارات توصیه کردم که رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌توانند برای آن‌ها امنیت به ارمغان بیاورند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.