استقبال آقای عراقچی از تشکیل دولت جدید عراق

صدا و سیما پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 23:27
وزیر امور خارجه با تبریک تشکیل دولت جدید عراق گفت: گسترش روابط برادرانه و دوستانه تهران - بغداد در صدر اولویت‌های سیاست خارجی ما باقی خواهد ماند.

استقبال آقای عراقچی از تشکیل دولت جدید عراق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی که در شبکه ایکس منتشر کرد با اشاره به تشکیل دولت جدید عراق؛ گسترش روابط برادرانه و دوستانه تهران-بغداد را در صدر اولویت‌های سیاست خارجی ایران اعلام کرد.

در پیام عراقچی آمده است: "تشکیل دولت جدید به ریاست جناب آقای نخست وزیر علی الزیدی، و ابقای برادرم فواد حسین در جایگاه وزارت خارجه را تبریک می‌گویم".

در ادامه این پیام عراقچی تاکید کرد: "گسترش روابط برادرانه و دوستانه تهران-بغداد همواره در صدر اولویت‌های سیاست خارجی ما باقی خواهد ماند".

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.