خبرورزشی‌گردی| مشکلی با علی پروین ندارم فقط احترام کمتری دیده‌ام/ حتی شاگردانم سرمربی پرسپولیس شدند اما من...

خبرورزشی جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 00:28
محمد مایلی‌کهن ۱۳ سال قبل می‌گفت حتی شاگردان او هم سرمربی پرسپولیس شده‌اند اما چنین موقعیتی هنوز برای خودش به وجود نیامده است.

اردیبهشت ۱۳۹۲ در حالی رو به پایان بود که یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داده و مدیران وقت این باشگاه برای سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر دنبال سرمربی جدید می‌گشتند. سرمربیانی که محمد مایلی‌کهن هم یکی از این کاندیداها محسوب می‌شد.

حاجی‌مایلی ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۲ در این رابطه مصاحبه‌ای خواندنی با ما انجام داد که بد نیست به خلاصه حرف‌هایش دوباره نگاه کنیم:

  • سرمربیگری در پرسپولیس برایم افتخار است و این موضوع را اصلا کتمان نمی‌کنم. البته باید بگویم برخی افراد هم هستند که تشنه سرمربیگری در این تیم به حساب می‌آیند اما بلافاصله بعد از این‌که حرفی پیرامون آن زده می‌شود، می‌گویند حالا باید فکر کنیم!
  • تا به حال چنین حرفی نزده بودم اما حالا با صراحت می‌گویم حتی برخی از شاگردانم سکاندار پرسپولیس شده‌اند اما من را سرمربی این تیم نکرده‌اند. محمد مایلی‌کهن اهل لابی کردن نیست.
  • دوران بسیار خوب و موفقیت‌آمیزی با آقای علی پروین داشتیم و هرگز با ایشان مشکلی نداشته‌ام. فقط یک بار در تابستان سال ۱۳۷۹ طی مصاحبه‌ای با خبرورزشی گفتم رفاقت با علی‌آقا مثل اتوبان یک‌طرفه است. منظورم این بود که من مانند همیشه احترام می‌گذاشتم اما از طرف مقابل احترام کمتری می‌دیدم. البته با این وجود مشکلی با ایشان ندارم.

بیشتر بخوانید: مهدی رحمتی: آقا استعفا نمی‌دهد تا تمام پولش را بگیرد/ محتاط حرف می‌زنم چون دنبال شکایت است!

خبرورزشی‌گردی| مایلی‌کهن: باور کنید مشکلی با علی پروین ندارم/ حتی شاگردانم سرمربی پرسپولیس شدند اما من...

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.