ماجرای سرقت از سرمربی تیم ملی؛ آشنا بود اما گوشی را دزدید!

خبرورزشی جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 00:47
تلفن همراه وحید شمسایی در یک دورهمی والیبال به سرقت رفت و سرمربی تیم ملی پس از سه روز سارق آشنا را بخشید.

در تعطیلات بهاری فوتسال ایران و در روزهایی که اخبار معامله‌های سنگین در نقل و انتقالات در رسانه‌ها منتشر می‌شود، از دسترس خارج شدن تلفن همراه وحید شمسایی در محافل فوتسالی به محور اصلی توجهات تبدیل شد. سرمربی تیم ملی فوتسال که در یک دورهمی دوستانه مشغول به بازی والیبال بود که به یک باره متوجه سرقت گوشی خود شد.

مربی فوتسال که ابتدا تصمیم داشت به شکل دوستانه مشکل را حل کند، پس از گذشت سه روز مجبور شد شکایتش را ثبت کند و سارق که از آشنایان وی بود، برای فرار از دستگیری خیلی زود تلفن وحید شمسایی را بازگرداند.

سرمربی تیم ملی که نسبت به سرقت گوشی شوکه شده بود، با توجه به اینکه شخص مورد نظر از آشنایان وی محسوب می‌شد، سارق را بخشید و از اقدام او گذشت کرد.

شمسایی اعلام کرد تلفن همراه او امروز به دستش رسیده و مانع دستگیری سارق شده است. او همچنین از اداره آگاهی و مأمورین نیروی انتظامی که در این مدت پیگیر این اتفاق بودند، تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: بازگشت تلخ به آبادان؛ سارقان به بازیکن ۲ ملیتی هم رحم نکردند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.