آغاز عملیات پاکسازی و لایروبی چشمه‌های بهاباد

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 01:00
یزد - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهاباد، از آغاز عملیات تمیزکاری و لایروبی چشمه‌های مهم مناطق این شهرستان همزمان با شروع فصل گرما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد شکوهی اظهار داشت: با افزایش دما و نیاز بیشتر حیات‌وحش به منابع آبی، پاکسازی و لایروبی چشمه‌ها در دستورکار قرار گرفت تا توان تأمین آب در زیستگاه‌های حساس منطقه تقویت شود.

وی افزود: این اقدام با هدف حفظ پایداری زیستگاه‌ها، جلوگیری از اتلاف آب، و فراهم‌سازی شرایط بهتر برای گونه‌های جانوری منطقه انجام می‌شود و محیط بانان و همیاران محیط زیست شهرستان طی برنامه‌ریزی منظم، چشمه‌های اصلی را مورد بازدید و لایروبی قرار داده‌اند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست بهاباد همچنین بر نقش مشارکت مردمی تأکید کرد و گفت: همراهی جوامع محلی و دوستداران طبیعت در حفاظت از منابع آبی و زیستگاه‌ها بسیار مؤثر است و تلاش می‌کنیم با ادامه این طرح، شرایط مناسبی برای عبور از فصل گرم سال فراهم شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.