حملات راکتی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 01:29
رژیم صهیونیستی با حملات راکتی و توپخانه‌ای به جنوب لبنان، بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی در ادامه نقض آتش‌بس در لبنان، مناطقی در جنوب لبنان را هدف حملات هوایی قرار داد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «حارون»، «فرون»، «مجدل سلم» و «حاریص» در جنوب لبنان هدف حملات هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

رژیم صهیونیستی همچنین «دیرالزهرانی» و «النبطیه الفوقا» در جنوب لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

خبرنگار شبکه خبری المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله رژیم صهیونیستی به شهرک «حاریص» در بنت جبیل خبر داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.