رضا ربیعی سرمربی تیم شاهین استعفا کرد

افکار نیوز جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 02:47
رضا ربیعی به حضورش روی نیمکت شاهین بندرعامری پایان داد.

رضا ربیعی سرمربی تیم شاهین بندرعامری که نتایج خوبی با این تیم در نیم‌فصل دوم کسب گرفته بود و با این تیم در آستانه صعود به لیگ یک قرار داشت، با استعفا از هدایت نماینده بوشهر، به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

کوروش موسوی که در دوره سرمربیگری رضا ربیعی به عنوان مدیر فنی فعالیت می‌کرد، به عنوان سرمربی جدید شاهین بندرعامری انتخاب شده است.

ربیعی که پس‌از نتایج قابل‌توجه در دو فصل اخیر لیگ‌ یک با هوادار و شهرداری نوشهر به بوشهر آمده بود، ۵ مسابقه روی نیمکت شاهین نشست. او ۳ برد، ۱ تساوی و ۱ شکست؛ مجموعا ۱۰ امتیاز را همراه شاهین کسب نمود که انتظارات برای قهرمانی و صعود را بالا برد.

رضا ربیعی در حالی به خاطر مسائل شخصی به همکاری با شاهین بندرعامری پایان داد که این تیم در رده دوم جدول لیگ دو جزو مدعیان اصلی صعود به حساب می‌آید.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.