خشم امارات از افشای اطلاعات سفر نتانیاهو به ابوظبی

خبرگزاری مهر جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 03:48
افشای اطلاعات سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی، خشم امارات را برانگیخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شبکه «i۲۴» گزارش داد که پس از تأیید خبر سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ابوظبی، امارات پیام اعتراضی شدیداللحنی خطاب به این رژیم ارسال کرده است.

بر اساس این گزارش، مقام‌های اماراتی از افشای این اطلاعات به‌شدت عصبانی شده‌اند.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب فاش کرد که در جریان جنگ اسرائیل و آمریکا علیه ایران، در سفری به امارات با «محمد بن زاید» رئیس امارات بصورت محرمانه دیدار کرد.

این در حالی است که وزارت امور خارجه امارات گزارش‌های منتشر شده در مورد سفر نتانیاهو به این کشور یا استقبال از هرگونه هیات نظامی این رژیم در خاک خود را تکذیب کرد.

علیرغم این تکذیبیه، «زیمو آگون» رئیس دفتر نتانیاهو که اخیرا از سمت خود استعفا کرد است و در زمان سفر به امارات همراه وی بوده، روایت دولت ابوظبی را رد کرده است.

وی گفت: به عنوان کسی که نتانیاهو را در این سفر تاریخی همراهی کرده‌ام، می‌توانم بگویم که مانند یک پادشاه از او استقبال شده است.

این مقام اسبق رژیم صهیونیستی همچنین گفت که بن زاید رئیس امارات خود شخصا نتانیاهو را از فرودگاه به کاخ برده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.