چین: استفاده از زور در قبال ایران «بن‌بست» است

الف جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 09:27
وزیر امور خارجه چین خواستار دستیابی به توافقی در خصوص موضوع هسته‌ای ایران شد .

به گزارش تسنیم، سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: درگیری بین ایران و ایالات متحده از همان ابتدا هرگز نباید رخ می‌داد و نیازی به ادامه آن نیست.

وی افزود: یافتن راه‌حل در اسرع وقت به نفع ایالات متحده، ایران، کشورهای منطقه و جهان است.

وزارت امور خارجه چین همچنین تاکید کرد: دستیابی به توافق در مورد پرونده هسته‌ای ایران ضروری است و استفاده از زور بن‌بست خواهد بود.

وزارت امور خارجه چین افزود:  ما به همکاری با جامعه بین‌المللی جهت ارائه حمایت‌های قوی‌تر از مذاکرات بین واشنگتن و تهران ادامه خواهیم داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.