ادعای روبیو درباره علت حمله ترامپ به ایران/ ایرانی ها در تلاش بودند آن‌قدر موشک و پهپاد داشته باشند که ...

اقتصادنیوز جمعه 25 اردیبهشت 1405 - 10:24
اقتصادنیوز: روبیو مدعی شد: ایرانی‌ها در تلاش بودند آن‌قدر موشک و پهپاد داشته باشند که نتوان علیه آن‌ها اقدامی انجام داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا درباره دلایل حمله کشور متبوع خود به ایران، ادعایی را مطرح کرد.

روبیو مدعی شد: ایرانی‌ها در تلاش بودند آن‌قدر موشک و پهپاد داشته باشند که نتوان علیه آن‌ها اقدامی انجام داد. آن‌ها قصد داشتند پشت آن سپر دفاعیِ متعارف پنهان شوند تا در آینده هر کاری که می‌خواهند با برنامهٔ هسته‌ای خود انجام دهند.

وی افزود: به‌همین‌دلیل بود که ترامپ تصمیم به اقدام گرفت.

 


 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.